Åh jävla skit

jag har inte orkat skrivit här på länge det är så jäkla mycket skit just nu. jag undrar om " skit" är det ord jag använder mest? det hoppas jag verkligen inte.  jag har äntligen hittat låten som jag letat efter i mer än fem år! Låten heter  "The Logicel song" med Supertramp och jag hörde en liten snutt av den i en skanska reklam för länge sen och  när jag bowlade med josse eva carro och tove. Det var kul att eva också gillade låten och hade letat efter den! Fast jag måste säga att det var en besvikelse för det var bara den lilla snutten jag hade hört som var bra resten av låten var sådär men men nu behöver jag ite leta längre. Juat nu håller jag på att sätta ihop en CD som jag ska ge till Eva när hon kommer tillbaka från alperna. Hoppas hon kommer gilla låtarna
jag kan inte få bort det här jävla strecket  
aas

Kommentarer
Postat av: Martina

Supertramp äger jag har lyssnat på dom ett tag nu, tänkte säga det till dig men vi träffas ju aldrig :/ jag har dina pengar förresten ;) puss älskar dig

2006-02-25 @ 16:34:47
Postat av: Tove

Vad är det för skit som har kommit nu då? :( hoppas den inte stannar för länge ;) Pussar

2006-02-25 @ 19:19:38
Postat av: carro

Skriv mera !! Du s ju förut att du skulle skriva varje dag ju !!
Pussochkramfråndindam!

2006-02-27 @ 19:58:06
Postat av: Tove

DU SKRIVER SÅ SÄLLAN!!!!!! *slåvettiskallenpådig*

2006-02-27 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0