Morr...

ASSÅ DEN HÄR BLOGGEN MÅSTE SKÄMTA MED MIG!!!! två gånger idag har jag skrivit feta inlägg som bara försvunnit! DAMP!!!
 mnc cnm nmc mcn cnm
shitt....
Nåväl idag åkte jag för tidigt till skolan för vi skulle ha gjort lite saker på vår film men det blev inte så jag satt och väntade på att vi skulle ha historia prov.. Sen hängde jag och Anna upp en mistel som sötnöten hade köpt! typiskt henne! :D Provet gick nog rätt okej..jag får se, hoppas jag får vg..
Om 2 dagar är det avslutning
Om 6 dagar är det julafton och
om 12 dagar är det vemdalen med Tove!!!!
Juste jag har choklad! det hade jag glömt :D ska äta den och läsa lite snart tror jag... kommer inte på nått att skriva förutom att jag är tråkig i skolan och det ska jag försöka ändra på.. men men lite låg ibland måste man få va..
 
skulle lägga upp  den som miniatyr bild men det funka ju inte.. jag måste se "science of sleep" snart den verkar så bra:D

Kommentarer
Postat av: Tove

sdjhfuyreg :D hängde ni upp en mistel i skolan? :P ses på torsdag. Pusspuss älskar dig from the bottom of my heart ;D

2006-12-18 @ 20:10:46
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Anna

tack för du kallar mig sötnöt:D blir så glad my sweet ;) men är gael med i science of sleep??:O
anna: "I love him, I wanna marry him!!"

2006-12-19 @ 12:45:27
Postat av: Louie

Jaa?!? han har ju huvudrollen!:P IIiih :D

2006-12-19 @ 14:07:42
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0