Julafton om 2 timmar!

igår så hade jag och Tove planerat att vi skulle dela ut pepparkakor till folk men vi fegade ur och bjöd in oss hem till Eva där vi snylta på hennes gästfrihet och åt deras rostbiff :P sen drog jag ner och köpte sirap och hyrde the break up som var seg...av sirapen gjorde vi snabbkola som smakade gott.. En väldigt mysig start på kvällen:D sen drog vi ut men Eva följde inte med för stackarn var förkyld... Så vi hängde lite här och där och frös men jag hade väldigt roligt.  Tack Klara för att du följde mig hem! <3 tack tove för att du står ut med mig fastän jag misshandla dig ^^ 
Idag har jag städat badrumsskåpet och läst "kalla det vad fan ni vill" som är bra :) 

idag fick jag veta att jag får ta hål i  mina öron.. jag trodde jag var tvungen att va 18 men tydligen inte. Men jag vet inte om jag orkar. Va tycker ni? det kostar ju...

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker absolut du ska ta hål :D Såå dyrt är det inte. (och att du misshandla mig, jag svär det är helt lugnt du får alltid ta ut dina aggressioner på mig, finns för dig i alla lägen XD) Ha världens bästa jul, vi ses i mellandagarna! PUSSAR(L)(L)

2006-12-24 @ 10:54:36
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

Inte vågade man släppa iväg dig själv heller Älskling ;)Puss(L(L)

2006-12-24 @ 11:45:32
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0