It's all in my mind but what isn't

Igår var det lucia och dt hela inleddes med en eldshow ute på öm altanen eller vad det kallas. Så det sprutades lite eld och folk pojjade och jonglerade. Det var väldigt coolt iaf. Sen fick vi lussebulle och peppakaka men jag tog ingen julmust för kön var så lång :'( 
sen gick vi ner till gympasalen för att se tåget men självklart gick brandalarmet så när brandmännen kollat läget fick vi gå in igen och då såg jag det roligaste lucia tåget hittills. Sarah hade sytt en gigantisk lussebulle som hon kitten cissi och frida stod i hahaha xD väldigt ambisiöst men sött. Tyvärr stod dom på andra sidan så jag såg dom inte så bra men jag såg däremot Anna som var ett paket! hon hade en inslagen kartong som bara benen och armarna stack ut ifrån :D hon var så sjukt söt log under hela föreställningen tack vare henne! Sen sjöng Angelika och Patricia solo! Dom var asbra. Jag är stolt :P Annars minns jag inte riktigt vad som hände igår men det tog iaf en halvtimme att åka från centralen till södra pga signalfel så totalt satt jag på tåget i en timme igår ><  ORKA  
Idag vaknade jag med huvudvärk :( sen var jag tvungen att åka tidigare till skolan för att göra färdigt läxan tills idag och så hade vi seminarium som jag var sämst på men men... ganska kul. 
Laleh är bra. För att inte säga bäst. Förtår inte den meningen. jag vill dansa hippiedans! åh saknar våra hippiehörnor! 
God Jul gott folk!

Kommentarer
Postat av: Tove

awh hippihörna for life ;) Fan vilket skojjigt luciatåg ni hade! Vårat sög arsle.. ses imorn. Piss och älsk

2006-12-14 @ 17:42:27
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Tove

Oj.. PUSS vafan :P

2006-12-14 @ 17:42:42
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

haha,det är bra tove ;)
Fan vilket coolt lussetåg! ni verkar ha en kul skola.
Åhh jag älskar hippiehörnor!! vi får anordna en i helgen ;)
puss gumman!

2006-12-14 @ 17:51:31
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: carru

Haha ovanligt lucia tåg :P Vårt sög iaf haha jag höll på att skratta ihjäl mej :P
Pusssaaaar

2006-12-14 @ 21:14:08
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0