Hej hopp ...

Fitt blogg ursäkta men jag hade skrivit ett inlägg som försvann... har tråk franska blöö Hon snackar om ifall man vill plugga utomlands men det verkar fett dyrt ...hade prov alldeles nyss och det gick rätt bra. Hoppas jag iaf.
Jag längtar så jävla mycket till ikväll. Gaagh.

Igår så berätade min bror om att han hade tuggat tuggummi och att han blev tillsagd av hans lärare och då hade en liten skitunge sagt "Han har fortfarande tggummi!"  Och då hade hans kompis sagt "Ja, vill du ha eller!?!" och kastat hans tuggummi i pannan på honom! Så jävla skönt! jag saknar tiden när man kunde va kaxig :P

Kommentarer
Postat av: Tove

aboo de där prata våran franskalärare oxå om, ingenting fär mig :P Jag längtar oxå tills ikväll! puss o kram

2006-12-01 @ 13:43:33
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0