Fixa Halvljuset

Imorse vakna jag innna klockan ringde och det har jag gjort tidigare så jag tänkte att klockan var typ 6 eller nått så då låg jag kvar och vänta på att den skulle ringa men efter en halvtimme så hade den inte gjort de och då var klockan halv 5. Efter det kunde jag inte somna om så jag har varit vaken sen 4... segt...
I skolan var det också segt.. för skulle vi filma en scen när jag går och lägger mig med min flickvän segen..det kändes som att det blev rätt misslyckat men det kanske blev bra ändå..vi får se. 
Jag skolkade sista lektionen som var matte men jag brukar ändå inte göra nått på dom lektionerna så jag kan lika gärna plugga hemma. 
jag har typ inget att skriva utom att jag längtar till ikväll och att jag just åt en lussebulle med russin:D            puss puss

Kommentarer
Postat av: carru

ååh lusse bulle vad gott :D har inte ätit det iår :S ^^
Pusssssaaar ÄLSK (L)

2006-12-08 @ 14:47:58
Postat av: Tove

hihi vad roligt å spela in film å sånt där ^^ Russin smakar bajs. Puss o älsk

2006-12-08 @ 15:03:56
Postat av: eva

mm lussebulle låter gott..å kul å spela in film jue
pusssar

2006-12-08 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0