Eat my dust, dusteater.

idag har varit en fäldigt ohändelserik dag.. jag har suttit framför datorn och ätit mcdonalds.. jag läste lite av min syrras tidning bang också men jag fattade inte mycket.. jag lärde mig dock att i ett lesbiskt par kan en utav kvinnnorna vara femme och den andra butch. Det låter töntigt tycker jag. Folk ska alltid hålla på att kategorisera allt och alla. Men det kanskeär bra så att man får känna nån slags samhörighet vad vet jag... 
annars idag så har jag tagit lite kort som jag kommer lägga upp på min bilbdagbok. Ni får själva gissa vad jag heter där... det borde inte vara allför svårt.. Men ha inte för höga förhoppningar för jag kommer nog inte ladda upp bilder där så ofta... stackars er... har jag nämt att jag är förkyld? det är iaf väldigt synd om mig. 
jahapp det var nog allt jag orkar skriva just nu kanske skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Tove

ooh bilddagbok nice :D Krya på dig älskling, puss o kram

2006-12-26 @ 19:26:04
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: CARRO

har du bildadbok :O ??

2006-12-26 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0