Excuse me while ah light me spliff inna jamaica

Jag har börjat ettan och jag gillar det mycket. Det känns som att jag kommer att trivas med människorna och kursen. Imorse så satt vi ett gäng i biblioteket och då va det nåra tuffingar där som såg den här videon http://www.youtube.com/watch?v=EZLhCBCa6VE&mode=related&search=

det var rätt kul i skolan men jag minns inte nått speciellt som hände...
  
sen efter skolan så gjorde fredrik och jag slut..det var rätt skönt och jag hade ganska kul stört nog. Sen när jag kom hem så hade jag fått min lön. Skulle fått ca 3000 men jag fick bara 1700 så jag ska brandbomba kommunhuset  hhe sånnt kanske man inte ska skriva för då tar väl usa mig och spärrar in mig på guantanamo. ajja ha det så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0