Underbara

Vargen ylar i nattens skog, 
han vill men kan inte sova.
Hungern river hans vargabuk
och det är kallt i hans stova.

Du varg, du varg 
kom inte hit!
Ungen min får du aldrig.

Vargen ylar i nattens skog,
ylar av hunger och klagar.
Men jag ska ge'n en grisasvans.
Sånt passar i vargamagar.

Sov, mitt barn, i bädden hos mor,
låt vargen yla i natten!
Men jag ska ge'n en hönsaskank, 
om ingen annan tatt'en.


Lyssnar på Manu Chao. Hemska minnen...Tack för att du ställde upp. En dag ska du och jag flytta ut i skogen och bo bland rövare, vildvittror, grådvärgar och rumpnissar! 




Kommentarer
Postat av: Klara

haha,jag kan bo med dej då xD

2006-04-11 @ 14:13:24
Postat av: Louisee

Yeah! :D

2006-04-11 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0