Friik!!

 Idag är det lördag och solen skiner som fan. Jag satt och solade lite förrut och sen har jag kekat på donken. Igår var jag hemma hos Josse och firade Tove. hihi det var askul att se på Jackass the movie. Den ägde! Wee man sparkade sig själv i skallen! Det var en lyckad kväll för tove verkade ha det riktigt kul!!Fan att jag missade ditt dampgarv... Synd att jag inte kunde följa med dem andra hem till Patrik bara men ajja...Imorgon ska jag simma : ) det ska bli kul faktiskt bara det inte är allför hård träning...


"Never believe anything until it has been officially denied." Claud Cockburn<-----gillar hans efternamn

Kommentarer
Postat av: carro

det kommer bli en hård träning x ) haha ..pusss

2006-04-22 @ 17:14:08
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Tove

japp jag hade riktigt kul :D wihi! Ses imorn kväll gumman ;D

2006-04-22 @ 19:28:48
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0