Cynisk

Sitter och lyssnar på typ mario-tecno musik som man blir lite knäpp av. Fii fan va det suger...fast bandet är coolt, dom heter Slagsmålsklubben och deras senaste skiva heter Sagan om konungens årsinkomst..Lite små fyndigt. Jag har inte gjort så mycket idag. Mest suttit och häckat framför datan och spelat hängagubben.

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Påsken är så onödig. Ha uppe fult påskpynt i några dagar och ge godis till bortskämda ungar. Vilket slöseri. Enda anledningen till att jag tycker så är säkert för att jag var tvungen att hämta den förbaskade påskpynt lådan som låg i vår stökiga tvättstuga under allt förbaskande julpynt.
Vad är det för störd värld vi lever i? 
 
3 års fängelse kan straffet bli för den som i Burma använder en icke registrerad fax.
 (Amnesty) 


Ha er en Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Klara

hehe,håller med att påsken är ganska onödig,fast kycklingarna är sååå söööta ;D

2006-04-13 @ 23:28:57
Postat av: Tove

vadå onödig?! MAN FÅR JU GODIS!!! du e knäpp :P Fast jag älskar dig ändå på nåt konstigt bakvänt sätt ;) (L)(L)

2006-04-14 @ 10:58:50
Postat av: Martina

Citatet i mitten är bäst :) V för vendetta. kmr aldrig glömma den filmen. Tack för att du ville gå med mej på den :D

2006-04-14 @ 12:30:51
Postat av: Denise

Haha, SMK rocks ju.

2006-04-18 @ 21:47:30
URL: http://denise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0