Rubrik

Precis som mitt förra inlägg så kommer det här inte bli någe roligt alls.
Min helg såg ut så här:

Fredag: Såg Låt den rätte komma in med Andreas och den var verkligen bra! Lätt en av de bästa svenska filmer jag sett iaf. Se den! Den va mysigt och sen sov jag hos honom.

Lördag: Lugn morgon sen på eftermiddagen var jag hemma och pluggade. Kanske inte så koncentrerat men ändå.

Söndag: Gick upp åtta. Pluggade en timme fram till tio. Sen dro jag in till stadsbiblioteket och plugga 12-16 där sen när jag kom hem så pluggade jag lite till som omväxlingen.
Trots att jag för en gång skull faktiskt gjort något vettigt så har jag massor kvar.

Idag: Slutade skolan kl 14.20 vilket vi inte brukar på måndagar. Skönt tänkte jag men sen skulle jag på intervju på posten vid 6 så jag stannar i skolan för jag hinner inte hem. Pluggar till halv fyra kanske, sen drar jag å käkar för datan sluta funka. Hann därför inte göra historia arbetet. Käkar på donken sen drar jag till posten och är där en halv timme för tidigt för jag e tönt. Sen visar det sig att jag kom dit i onödan och får åka hem på direkten. Har därför slösat flera timmar som jag annars kunde spenderat hemma och tja varför inte pluggat?

Just nu hatar jag hur mitt liv ser ut. Jag vill va med kompisar utan att må dåligt över att jag ligger efter i massa ämnen. Jag vill sluta få huvudvärk hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0