Mmm juste!

HEJ! 
Var ju ett tag sen sist. Har försökt lura er att jag har ett liv. Gick ni på det?  Eller du kanske jag ska skriva lär inte va många som orkar gå in här längre.  
Lovet börjar lida mot sitt slut och det känns. Har en klump i halsen gjord av en ogjord franska/idrott/engelska läxa. Men jag tror att det blir lättare att förtränga den imorn när man får träffa söta människor på globala igen.


Juste, igår var på dagen ett år sedan jag våldgästade mig hem till andreas och gjorde honom min pojkvän. Inte illa pinkat. Det fira vi genom att ta en promenad i regnet. Det va inte sådär romantiskt som på film men det va kul. Fick tillfälle att hoppa i vattenpussar som det tydligen heter. 

Blev rätt kort men kom fan inte på nått roligt att skriva he he  hare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0