BLÄ

Balla balla balla!!!!

Den har helgen har jag tagit det piano eeh...  I fredags va jag med Eva inne i stan åt på muffinsfabriken och va en stund på demonstrationen mot förtrycket i Burma. Hittade en dyr men bra godisaffär vid hötorget också :)  sen när vi kom tillbaka till the hood så åt vi på vår lokala pizzeria! waaai tillsammans med Josse å Carro som skulle till carros flört sen :) resten av kvällen ägnades halvsovande till idol hos tove:D Thank god it's friday mys! hihi
Igår va jag med mig själv i stan och gick runt i regnet och irriterades på alla människor, samtidigt som jag shoppa dåra... Det enda roliga jag kommer ihåg va tre små gamla gatumusikanter som va söta<3 

Idag va jag hos mormor och morfar och det va lite små trevligt. Somnade inte på deras soffa och dreggla ner deras fin kuddar den här gången iaf xD Vid efterätten blev jag fett sur på min familj!! varför måste dom ta upp "dumma"
saker jag gör när vi e med mormor å morfar?? bara för att jag ska skämmas. Nej nu vart jag sur orkar inte skriva om det..... :@

Nyss kollade jag på detta tsm med min bror. Ett rätt bra bevis på att engelsmän e knäppa :P klippet är från en cheese rolling tävling som går till så här: Vid Coopers Hill, som tydligen är en väldigt brant backe, samlas det varje år en folk massa och ser på när männsikor tävlar om att komma först ner till den rullande osten. Dom släpper alltså en ost ner för backen sen kastar sig alla galningar efter den :D Det ärofyllda priset i denna tävling är såklart den fina osten! 
http://www.youtube.com/watch?v=ZC5ykhXDDbo&mode=related&search= 

Den där tävlingen verkar faktiskt lite rolig :P skulle lätt välja den framför typ finnar som tävlar i å sitta längt tid i myrstack xD

Have a fan-fucking-tastic life!

Kommentarer
Postat av: Eva

"Somnade inte på deras soffa och dreggla ner deras fin kuddar den här gången iaf xD" hihi du e så gullig... fett skum tävling de där, man kanske ska ställa upp nästa år haha. puss lilla griisen

2007-10-05 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0