Rusta Sverige för nästa bankkris!

Idag äre dåra fredag. Jag har inte vart med kompisar och inte sett på idol. Men vad har jag då gjort?! jag har käkat på jensens böffhus!  aaaaaahhh så jävla gott:) åt oxfilé pommes och bernäää sås iihh ORGASM. så nu har jag skrytit tillräckligt och kan berätta att jag e väldigt uttråkad. Ja, till och med så uttråkad så att jag suttit och läst inlägg på libresse.se s forum där en massa små flickor frågar hur stor chansen e att de gravida när de suttit i samma soffa som en kille :O  Annars har jag bestämt att jag ska va med på clowner utan gränsers parad tsm me Tonja! har bestämt vilka kläder jag ska ha på mig och känns lite taskigt att jag ska låna min syrras kläder. Inte för att hon inte är van vid det :p utan för att ja tycker hennes kavaj e så jävla ful att den platsar! Faktiskt, axelvaddar  är liksom inte en sån där retro grej som e okej!?  Är min åsikt iaf, men sen e jag inte så insatt i mode. 



Maybe sometimes getting fucked can be amusing?



Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt, kavajen är fin. Några frågor på det? Nej juste.
Kolla in
http://www.youtube.com/watch?v=N16aoFz11I0
fett kul

2007-10-06 @ 18:33:36
Postat av: Anonym

får jag bajsa på din fis? det där klippet såg jag för typ ett år sen.

2007-10-07 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0