My name i s Jimmyjimmyhimmyhimmylukolukowapowao

Idag så träffade jag Eva på tåget. Det var trevligt<3 igår var som vilken annan dag som hellst... men jag lärde mig dock att lägga till nya smilisar efter ett halv år.. På morgonen hade vi datorkunskap som ju är mitt bästa ämne. Nu ska jag ha matte och jag är så dålig..............

Sämsta skämtet:" Friday känner du dig tretton idag?"
Så sa patricia till frida(som hon kallar Friday)  och det är den trettonde idag.. förstår ni? det var iaf ett skämt från hennes sida X) sämst humor evvah


Världen blir inte rättvis förrän människor blir lika upprörda över andras orättvisa som för sin egen.
Jag vettefan vem som skrivit det.

Kommentarer
Postat av: caroline

hahah det där skämtet var ju kil, jag skratade faktiskt ^^ thhaha

2007-01-16 @ 13:36:36
Postat av: carru

kul*

2007-01-16 @ 13:36:57
Postat av: Tove

omg det där skämtet var verkligen sämst :P fast me like det där citatet. pussälskardig.

2007-01-16 @ 19:56:26
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0