I think I'm dumb

Idag gick jag upp kvart i nio även fast jag inte har nån skola. jag skulle äta frukost med carro och tove på fiket men när jag kommer dit är ingen där (carro kund inte).  När jag ringer Tove så är hon på tåget så hon åker tillbaka med bussen för hon trodde det skulle gå fortare men nej nu vet vi det, det går inte fortare. När vi sitter på fiket och segar så ser vi Dan och Patrik komma gående men dom hörde inte när jag ropa >< jävla tönt röst jag har.. men men vi ringde och bestämde träff efter att dom hade hämtat ut hans leg(g) så sen går vi hem till patrik och spelar tekken 5.. jag var ganska bra men inte bättre än patrik :(  .. senare kom även carro dit.. Tove blev frälst av tekken och fick värsta adrenalin kicken.. kanske bra för henne att få ut sina aggresioner på det viset. Det var rätt roligt att kolla på henne när hon spela x)  Sen gick jag hem och kolla på scarface :D den var grym! "Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits. " hehe 
imorgon börjar skolan igen och det ska bli kul! ... iaf att träffa sötnosarna..  det där får räcka för idag 


http://pnv1.tranceport.be/index.php

jag är trippade drygisen .. 

Kommentarer
Postat av: Tove

haha jävla adrenalinkick :D Jag kommer va hyper 24-7 när jag har köpt de där spelet :D "men nej" haha :P eeh skitsamma :) Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Puss älskar dig!

2007-01-09 @ 21:20:10
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0