varför tog ni min cykelpump?

Tack Tove för att du visade mig den låten! älskar den! Spelar upp den för allt och alla haaahaaahaaa 

Idag så åkte jag tåg med klara eller hon gick ju av i tullinge men iaf:Dälskar dig klara!  jag kom på att det var aplänge sen jag hörde av från eva..borde ringa henne ..

Nu fösöker jag komma på musik till min uppvärmning..svårt för man ska kunna röra sig till rytmen och jag har ingen taktkänsla :(  hoppas carro kan hjälpa mig.

Det var skitkul i skolan när kitten gömde sig i en soptunna(den var för papper så den var fräsch) och skrämde sarah..hahaha Gillar er tjejor!


Juste måste berätta när jag skulle vara cool och berätta för anna  om det nya slangordet jag hade lärt mig av klara nämligen cok ..det skulle tydligen uttalas som tjock men jag uttalde det som cock alltså kuk på engelska och anna blev typ värsta chockad och nästan sur..  :S kanske för att jag vanhelgade slangen :P elelr för att jag var värsta wanna be hobbyturk men men skit samma...
varför kan jag aldrig stava till elelr  eller vafan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fundera på å ringa dej me =D sötnos

2006-10-17 @ 21:56:13
Postat av: Tove

hahahahah Cock x) de va riktigt kul, fan vad gullig du är! Asså jag vet stark mat är en allergisk reaktion eller hur? Jag har spytt två eller tre ggr av att äta stark mat "/ Det e inte kul faktiskt. Å man känner ju lixom inte smaken när de e starkt heller.. men ajam nu ska jag sova, ha de bäst bejbi älskar dig ap-mkt!!

2006-10-17 @ 22:02:57
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: carro

Hoppas det gick bra på din gympa läxa :D thihi

2006-10-18 @ 15:45:44
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0