I'll be seeing you

Jag gick upp vid tio idag... och nu sitter jag och väntar på att klara ska vakna...I min väntan så ser jag på Anders och Måns klipp på youtube ...en del är roliga till exempel när dom rappar:D andra är det väl inte så stor klass på.. men jag älskar dom iallafall. jag har också laddat ner The noteook soundtrack och sett trailern två gånger, ja och sen såg jag filmen två gånger igår... jag kan inte låta bli att tjata ut den vilket är synd. nej jag tror att jag ska byta kläder jag vill ha lite mer gammeldags kläder som i filmen:D nej jag är inte besatt!?! 
 
 heheh jag är inte så bra på bilder and shit men jaja

Kommentarer
Postat av: Martina

du är visste besatt :DD men det är bara bra, så länge du inte är besatt av ngt annat ;)

2006-11-01 @ 12:22:41
Postat av: carro

thihi x) filmen är as bra wihoo äntligen nått vi tkr lika om typ :P
Pus på diig

2006-11-01 @ 17:16:22
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: sarah

haha, lite besatt är bara bra att vara :>

2006-11-09 @ 12:46:11
URL: http://aurevoir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0