Balen imorgon!

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om men jag kan nog skrapa ihop något... I fredags så shoppade jag efter skolan. Då köpte jag sjal till min klänning, ett par skor och ett linne. Kul. På kvällen satt jag och tråka mig framför datorn när det plötsligt knackade på dörren!?! Vem kunde det vara? Jag trodde det var min alkolist granne för han brukar komma och störa men det  var Klara Tove Josse och Patrik! Så då gick jag ut med dom och vi irra runt i skogen men till slut kom vi hem till Dan och så satt vi och kollade på Unbreakable.Jag har redan sett den men jag hade i princip glömt allt så det var kul att friska upp minnet lite. Men vi såg inte ens färdigt den för sen var alla tvungna att gå  hem typ. Det låter rätt misslyckat men vi hade rätt kul iaf.
Igår gjorde jag inget.Punkt.
Idag fick jag reda på en hemlighet av min syster!! :) den tänker jag berättta för alla i skolan imorgon:P. Men jag frågade om jag fick och  det fick jag bara inte våra föräldrar får veta:P Längtar tills imorgon! Dels för balen men också för "hemlighetens" skull.. nu bygger jag upp värsta förväntingarna haha men så speciell är den inte..

Kommentarer
Postat av: Tove

ååh jag vill veta hemligheten x) längtar tills imorn, haha. Puss älskar dig

2006-06-04 @ 17:41:53
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0