It takes a fool to remain sane

Den låten är så braa! 

Idag i skolan var det värsta soft och roligt! Vi hade projekt arbete typ hela dan och vi gjorde typ inget. Men vi kom iaf på att vår film skulle sluta med pollygami xD när jag berätta det för min pappa blev han värsta chockad och spärra upp ögonen mer än vad jag trodde var möjligt! haha han ba " ska ni göra sex film nu också!" fett kul. Sen på datorkunskapen var jag fett flum för det är så trist och det hjälpte inte att jag satt breve patte<3 
Kommer inte inte på nå mer att skriva om vad som hände idag så då återstår det att berätta om helgen. i fredags såg man ju så klart på idol-finalen och rätte mannen vann! Sen drog vi hem till Dan och bastade och chilla :D som, tove valde att kalla det... Sov hos henne sen iaf och på lördagen och jag in med henne Carro och Jalle till skärholmen vi försökte komma till kungens kurva men det gick inte.. kärlek till er iaf!<3 Sen på kvällen var vi hos toves moster och det var trevligt men jag var seg som fan. sen gjorde jag bort mig lite :( so stoopid. Sen igår bakade vi och det var roligt men jag var seg då med... men lite mer flummig. Dock inte i närheten så flummig som tove...Hon ägde alla. Kärlek till Klara Eva Carro Josse och Tove! Synd att Carro och Josse inte kunde va med... Sen gick jag hem till Danne och var där en lien stund:D 
Nu ska jag träna lite och duscha! 


ja herregud vad ska man säga om livet? bra underligt är det iallafall...

Kommentarer
Postat av: Carru

haha ditt slut citat är faan bra x) stämmer faktiskt :P Puss älskar dig

2006-12-04 @ 19:46:16
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Anonym

2006-12-04 @ 19:46:25
Postat av: Tove

kärlek till dig ;) Gick de bra hos Danne? Puss o kram

2006-12-04 @ 22:41:33
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0