Bal!

 Igår var det baal!!  Alla var finast!  ^^Det var fan roligast! Vill dansa mera! Jag dansade fan klänningen av mig!  naw alla killar var så sexiga i sina kostymer:) längtar till att få se bilderna.. pappa har kameran med sig i bilen:(  Jag orkar inte skriva i detalj allt som hände men: Valsen var bäst:P det var synd att jag var tvungen att vara hemma vid två, Oskar var söt men det var alla andra med, Broberg band äger! Danne var schysst som vågade ta hem oss alla...
Jag lägger upp bilder senare

Kommentarer
Postat av: Viktor

Japp balen var skit kul !! och du var också jätte fin som alla tjejer var i sina klänningar önska det varat 2-4 timmar till :D ! hare bäste puss //Viktor

2006-06-06 @ 14:08:32
URL: http://bufffe.webb.se
Postat av: carrooo

jaa balen borde faan hålla på längre...12 är för tidigt !! Puss love you !!!

2006-06-06 @ 19:36:05
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0