Praotjejen

Jag vill tatuera mig.

Nej! Det är du alldelsed för omogen i sinnet för att göra. Men vadå vad vill du göra då?

Vet inte

Ne precis du vet inte så då är det ju inget speciellt.

Jag vill ha nått sexigt

Typ trampstamp?
 
Va? Asså jag vill ha här nere på ryggen

Mm precis Trampstamp...




Hon knarkar låten visa tuttarna för popcorn

Här är en fjolårets favorit. Låten Fjortisdunk är också bra.

 




Lite senare kolla jag en bild på Facebook från första maj.

Vad är det där för nått?

Det är från demonstrationen igår.

Blir det som i Afghanistan då?

Va?

Blir det som i Afghanistan då?

Nej asså de demonstrerar för bättre arbetsvillkor och så.

Men varför byter de inte baar jobb då. Jävla muppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0