Harder, Better, Faster, Stronger

Jo då var det så här att man hade historia prov idag och jag hade misstaget mig och trott attt det skulle va på onsdagen annars hade jag nog pluggat lite mer seriöst i söndags :P istället för att tracka Tove med knas sms. Sitter vid datorn och beundrar det vackra vädret, shit va tråkigt :|  i skolan vare rätt trevligt Tanja höll mitt humör uppe genom å, jaa va sig själv x) annars garva jag lite åt de vilsekomna militärerna som inte va så populära på vår skola. deras mission va å locka folk till å göra lumpen. De såg så ensamma ut så jag tyckte nästan lite synd om dom:) Såg precis att det är den 25 vilket betyder pengar i kassan men dom ska bara gå till tråkiga saker som plussa på kortet och likadan jacka som jag köpte i vintras men som jag lyckats slarva bort! :( nej det här duger inte jag behöver göra nått ..ska nog träna tror jag .. helt meningslöst inlägg men jag ska bättra på mig e lite ringrostig juste fan jag ska ta foton imorn hahaa asså inte skolfoto utan såna där foton när men e sminkad å allt x) men jag ska inte bli lurad och köpa korten för 750 kr! mohahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0