I'm too cool for school

jahapp nu sitter jag här igen. det va ett tag sen. Läste runt lite på bloggar och kom fram till hur otroligt präktiga vissa av dom är. Sådan korrekt svenska ni behagar föra er med. jaa, jag e avundsjuk. Men för att neutralisera i detta hav av bloggar så tänker jag skita i hur jag skriver . Idag då hömm jo de började med redovisning i franska och då stod jag och läste av ett papper som jag förstod ungeför hälften av vad de stod :) annars satt jag mest och snörvlade snor och skrämde patricia som verkligen inte ville bli smittat. PÅ matten va ja trött men det piggade upp att höra om Ida mormor X) som hade informerat henne om hennes låda me kodisar som låg i städskrubben apropå hiv och aids.....  det va nog dagens garv. annars svek jag mitt kära innebandylag :/ hopas dom klarade sig utan mig.

Skolkatalogen
 
Vår skola är så nytänkande, verkligen en frisk fläkt. Nej inte kan vi ha en vanlig hederlig skolkatalog på papper utan vår ska vara digital, treorna ska ta bilderna, och vad är temat om inte hållbar utveckling? Alla bakgrunder är inklippta så eleverna ser ut som pappers dockor för de e vitt i kanterna, en klass har en bakgrund av en soptipp sen står det vid sidan om kortet tips på hur du ändrar världen.  Charmigt, men kan inte nånting få vara normalt! jaja ,fick mig ett gott skratt iaf.  

Oh my golly!  MIn pappa skruvade just in en glödlampa i näsan och sa"ljushuvud" varpå han skrattade MYCKET....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0