Umi Says

Vatten renar, ge mig vatten! 
Jag är törstig.

Imorse klockan 7.40 :o var jag hos tandläkaren. Jag laga ett hål och de var läskigt. Började gråta lite :$ men dvärgen är så osäker, stressad och verkar inte  ha någon koll alls! Hon försökte få sköterskan att göra fyllningen fastän hon inte hade gjort de på aslänge men som tur va sa hon att hon inte ville göra det sådär hux flux. Vill fan inte ha nån inkompetent jävel i min mun. fnys. 
när jag kom ut från tandläkaren så satt de en gubbe utanför och frågade om det hade gått bra sen berätta han att han hade haft tandläkar skräck när han var liten för att dom var livsfarliga då. sen sa han  Jag är 76, jag skulle kunna vara din farfar gullet   hahaha  låter sliskigt men han var söt och verkade väldigt sällskapssjuk.  
Jag har städat för Andreas ska sova här i natt efter att vi sett på Beck med ett gäng kompisar. Är inte riktigt färdig än men var tvungen att vila lite. Lyssnade nyss på Whis you were here :D 

Hade bara en lektion idag å de var datakunskap och jag fatta inget och gjorde heller inget... nödvändigt

Kommentarer
Postat av: Tove

ååh, vad söt gubbe :) hihi.

2007-03-23 @ 16:40:33
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Anna

låter som en trevlig gammal man, haha :)

2007-03-24 @ 17:00:26
Postat av: Klara

Haha , manligt besök är typ en av de få anledningarna som finns till att städa ;). :O jag har aldrig varit rädd för tandläkaren, kan bero på att jag aldrig behövt borra eller nått sånt men jag tycker det är lite skojjigt, särskilt när de "blåser" i munnen för det känns kul :P

2007-03-26 @ 10:56:23
Postat av: sarah

hahaha :D mysig gubbe!

2007-03-27 @ 09:12:09
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0