Sail away with me honey!

Idag åkte vi i duved igen och det var nog den bästa skiddagen hittills... Jag fick låna min mammas pjäxor så jag slapp åka i mina för stora. Jag ramlade nästan också ! När jag kom ner till liften där alla hänger så typ skärde skidorna fel så jag åkte baklänges med rumpan upp i vädret skit länge kändes det som. Inte direkt min finaste entre. Tyvärr fick inte pappa med de på film för han stängde av alldeles innan. 
Det är fredag och jag sitter här med John och mamma. På sätt och vis skönt men endå... Dom spelar James Blunt :D är fortfarande besviken över att Andreas inte ville sjunga Goodbye my lover låten :( (vi försökte komma på ett bra sätt att säga hejdå på) mobboffer.. 
Ja ja hihihi jag köpte en anorak idag! Märket Everest svart assnyggg!!!! ÄLskar den cuz I am a material girl! iaf sen tävlade jag och john om vem som var coolast i sina skidkläder det var skit kul faktiskt men vi glömde att utnämna vinnaren men det var nog lika bra...
 sen när vi åkte skidor han och jag så låtsades vi att vi var dåliga och ramlade hela tiden och körde struten. Men sen när jag låtsas ramlat så gled jag typ 10 meter ner för backen:D  (kanske överdrift är dålig på att uppskatta :P) de var asroligt!  
Jag hade en konversation med min kära fader idag och då kom jag fram till varför jag är vegetarian: "FÖR DET KÄNNS BRA!"  så nu vet ni det...  så nu har jag skrivit orkar inte mer.. ha det bra!


Kommentarer
Postat av: andreas

hmmm...Om jag hade sjungit den dära sången skulle jag någ skrämmt iväg dig, man e ju ingen sångfågel direkt. Mera av ett kraxande.

2007-03-16 @ 22:28:19
Postat av: Anna

jag tror nog du hade gillat kraxandet också :) hahah, saknar dig saknar dig! kom till skolan NUUUUU =)

2007-03-17 @ 11:07:22
URL: http://pistaccio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0