Relax, Take It Easy!

Bloggen är konstig :s

Usch hatar att va förkyld.. ska skippa skolan imorrn är endå bara idrott och datorkunskap och sen projekt men då jobbar jag inte så då kan jag lika gärna va hemma och plugga franskan. 

Lyssnade just på en låt som hette Louie med Ida Maria(?)  Den var fartig :)
Nu lyssnar jag på Amy Winehouse med Rehab och hon kommer till hultan och jag ska dit! Kan inte tro att jag verkligen ska få åka men jag tänker inte ifrågasätta det. Än så länge så är de bara jag och Tove hoppas fler får. Tove tycker du vi ska åka till arvika med Sapht ist? Fast liksom Tingsek Timbuktu och Salem al Fakir kmr ju till Hultsfred. det är lycka(L)

För första gången så vill jag gå på navigationen och så går man och blir sjuk :( jävla piss...

Måste bara nämna att Andreas är mysigast  hihi



Kommentarer
Postat av: Anonym

blaj! jag kommer sakna dig imorgon! har ju typ inte träffat dig alls ju... :( så går du och e förkyld , din mås ;)

hihhihi, vill ha more details.

2007-03-07 @ 21:08:30
Postat av: anna

jag skrev faktiskt att det var anna, det försvann, jajaj, du kanske förtod de ändå?:P

2007-03-07 @ 21:09:05
Postat av: Carro

Jag får inte åka till Hultan =( och sen så kostar det as mkt :S

2007-03-08 @ 15:48:31
Postat av: Anonym

asså, jag skulle till hultan först, det var typ bestämt för skitlänge sen, men NU om man kollar på vilka artister som kommer dit så är det typ tre bra styckna, det är inte värt det alltså! jag åker nog hellre till arvika isåfall!

2007-03-09 @ 10:55:01
Postat av: Anonym

/Martina som glömde skriva fittnamnet

2007-03-09 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0