:D Happi

Jag har ont i huvvet men jag ska inte klaga mer än så :) Det är sjukt skönt att va ledig från skolan och bara ta't lugnt här uppe. Igår bada jag 2 gånger, bastade båda gångerna. Najs hah? Igår var första dagen som jag inte var så farligt bitchig faktiskt :P asså har haft lite problem med humöret dom andra dagarna. Vet inte varför men störde mig på allt som pappa sa, men sen blev vi vänner igen och igår hade jag fan as kul med min familj. vilket stört gäng vi är alltså. Borde och ska inte gå in på detaljer...
Igår pratade jag även med Eva. Ddet var kul och mysigt. När vi hade pratat färdigt sa pappa att han skämdes för det som han hade hört oss prata om men han får väl skylla sig själv om han tjuvlyssnar, idiot. Egentligen sa vi väl inte så hemska saker? när vi pratade snusk så satt jag faktiskt inne på toan så då borde dom inte hört nått :) 
Juste skulle skriva en lista på saker jag längtar efter:

påsklov, vettefan va jag ska göra då.. trodde att Andreas skulle ha huset för sig själv men nu ska han inte ens va hemma den jäveln. Men ska väl va med Rönninge Homies <3 
Alla lediga dagar som Tove har koll på men inte jag :) 
Inte för att jag kommer få men jag vill ha fest i folketshus! hihihihi 
8 juni slutar skolan :D 
Hultsfred är typ öh 14 kanske längtar iaf.. om vi nu ska åka dit? måste bestämma oss!!!
Räkna stjärnor på skoltaket:P
Festa på gymnasietaket


Kommentarer
Postat av: Tove

haha "jag-längtar-till-listor" äger xD Jag älskar dig baaootaa mkt finaste bajsunge :D Fan hur ska vi göra med hultsfred då? Jag vill mest åka om vi e värsta stora gänget som åker du vet? :D aja, jag längtar iaf tills vi ska räkna stjärnor ^^ hihi. Pusspuss(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2007-03-14 @ 17:38:37
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

Åhh jag vill också lata mig :P så soft, men på påsklovet kan man ju göra det :). Haha, tycker så, de får väl skylla sig själva om de tjuvlyssnar eller lägger sig i :P. Jag längtr också, till allt utom skit skolan.Vi måste ju fan ha fest på taket,annars blir jag lessen ^^, haha.
Men ha det bäst, trotsatt du missar våren ;D Puss söt(L)

2007-03-14 @ 18:10:27
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: carro

thihi :P fan asså det där med att festa på gymnasie taket , jag är på förfan HAHA :D Jag längtar som en tok till Påsklovet då jag äntligen får träffa dig =)
Älskar dig

2007-03-15 @ 11:45:53
Postat av: Anna

festa på gymnasietak? vad är det jag hör? :D ;););) pussssssss, saknar dig din loppa!<3

2007-03-17 @ 11:05:33
URL: http://pistaccio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0