Slaget om midgård

Nu sitter jag hemma hos Tove och vad hon gör vet jag inte men men .. Igår va vi hemma hos hennes moster med en skara männsker. Det var trevligt men jag var nog rätt låg tror jag...tråkigt.. det roligaste var nog när Tove babblade om dinosaurier och andra konstiga saker. Men det var mysigt att träffa alla igen<3 Klara var väldigt lätt road också ^^ nu sitter jag och tänker på ett och annat kommer däremot inte fram till något vettigt men men .. igår var jag även på kina restaurang med alla förutom mami och det var rätt kul för vi prata om sunes sommar filmen och alla knäppa saker som en engelsk pojke brukar göra..klumpigaste människan jag träffat lätt.. sen satt vi brevid nåra snobbar som sa" Nu när vi byggt brygga för att märkera att vi har en, så MÅSTE vi ju skaffa en båt!" jag tror att dom märkte att vi stirra lite på dom :) haha

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha,jag fösökte va lätroad för det är roligare då,fast vet inte om jag lyckades egentligen^^. Åhh snobbar är så irriterande!
Puss älskling (L)

2007-01-13 @ 14:09:57
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0