"Min Pappa är ihop med min mormor"

Idag var det då måndag och jag gjorde ingen som hellst nytta i skolan. Hade troligen varit bättre om jag stannat hemma men då hade jag iofs inte träffat Anna. Idag fyllde Tanja år (Grattis) och fantastiska Sarah hade bakat en tårta till henne som jag smaskade på. Fett god. Jag kommer fan inte ihåg så mkt av vad som hände idag. jag kommer dock ihåg att Tanja var fett söt <3 
På vägen hem mötte jag Patrik Dan och Vincent som har namnsdag idag hehe.. det var trevligt:) 


Ihelgen chillade jag hos Patrik, shoppa med Carro och dansa med henne sen på kvällen och sov även över hos henne.Vi hade väldigt trevligt hihi. På söndagen så åt vi pizza tillsammans med Oskar Madde och Adam och dom försökte lära oss spela Texas holdem på kvällen men det gick inte någe vidare. Jag la all-in på en tvåa och sjua fastän dom sagt att det var sämsta handen man kunde ha x) sen såg vi gisslan som jag redan sett men den var spännande även andra gången. 

men nu ska jag plugga engelska glosor på glosboken.se  

va bara tvungen att lägga in honom för sara i klassen sa att jag var jätte lik honom och att hon först trodde det var jag x) haha jag tar det som en komplimang tror jag :S  jg menar han är ju lätt snyggare än mig men han är ju kille! ajja hans namn är Paolo Nutini och sjunger som en gud

Kommentarer
Postat av: Eva

bilden funkar inte :/

2007-01-25 @ 23:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0