geografi lektion

Igår började skolan och på väg till tåget mötte jag Danne. Han berättade om hur vilda festerna var i Polen. Trevligt.. Sen började den härliga skoldagen med att vi hade bild på vilken jag inte gjorde ett skit.. det kommer jag få ångra. Sen hade vi engelska där vi lekte lite sen efter lunch var det engelska igen>< då gjorde jag inget förutom att prata med Tanja och Ali. Samtidigt som jag coachade Patricia i vår berättelse :D Hon gjorde allt jobb och jag skrek på henne att skynda sig :P hehehe Sen hade vi idrott och det var roligt för vi lekte lekar. Spökboll och killerboll ftw! Sen när jag kom hem så var jag värsta peppad på att va duktig och plugga och träna pga. Mike som är bästa läraren. Men sen satte jag mig framför datorn trots allt och sen drog jag hem till Patrik och våldgästa han med Tove och Klara och där spela vi tekken 5. Det var roligt för Tove var så hyper och fick damp när hon förlora x) sen var det roliga över och jag drog hem och sov. Nu har vi geografi lektion med vår nye lärare Olle som verkar schysst. Nu måste jag sluta för det är genomgång.

Kommentarer
Postat av: Tove

haha :( ööh. jag vet inte vad jag ska kommentera. Älskar dig sötnows du är livet(L)

2007-01-11 @ 15:52:22
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0