Love will tear us apart...

Fredag var en rätt trevlig dag i skolan om jag minns rätt :) Det trots att dagen började med strul i trafiken. På centralen träffa jag Anna efter att jag köpt mig en solbulle på pressbyrån som smakade gott även om den såg degig ut. Sista lektion va ångest framkallande matte dock... Efter skolan träffa ja Andreas som fyllde sutton år. Hans födelsedags present blev ett bidrag på 10 kr till en godisrem :) Sen träffa vi hans sjövärnspolare och roffa åt oss så mkt gratis choklad vi kunde hos ett sånt där reklam stånd som brukar finnas vid centralen. Påminde om den gamla goda tiden när Globala låg där :) Sen när ja åkte hem så träffar jag ingen mindre än Anna igen! Så ja springer fram till henne för att skrämma henne men hon såg nått leende komma springande i ögonvrån så de funnka int. Ja va lite flummig när ja träffa henne och det va skitkul :)


Igår under dagn gjorde ja inte nått annat än; läsa bok, lyssna på the hives och sova middag :)
Kvällen tillbringades hemma hos mig tillsammans med Klara Tove Josse å Ev och vi  såg först på youtube klipp bl.a när robert gustavsson är en stjärt och bröllopsdansen som snart alla i min bekantskapskrets har sett http://www.youtube.com/watch?v=ImBaVm7K6Do     :)  Sen gjorde vi  extreme makeover på varandra. Det va så jävla roligt. Asså jag får damp av att va med er, på gott och ont. Rätt befriande men ja skäms lite över det där me fåtöljen hihi. Sen försöker jag komma underfund me varför ja va värsta bitchen... jag tror det har å göra med att de va lite kaos faktiskt. Sorri. Men Hjärta på er giiiirrrls!!!!  Sen när de alla förutom Tove hade gått till en fest så satt vi och kolla bilderna från vemdalen och ja skratta så hårt att ja inte kunde andas! Dom roliga bilderna va när vi hade snott en unges pulka och åkte med den i skidbacken och sen moona vi x') Toves poser... 



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahahhaha :D Du är typ den finaste jag vet!

2007-12-11 @ 12:12:09
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Tove

HAHAAH, alltså ge mig bilderna förfan , det var FÖR kul xD vi är verkligen grymma älskling ;D nothing can stop us :D :D pusspårej !

2007-12-11 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0