lalalala

Igår shoppa jag med mor min. Det va länge sen jag köpte saker så i första affären köpte jag 3 tröjor för bara 124 kr! :O typ överallt i skärholmen vare halva reapriset. Totalt blev de 7 linnen 2 trosor och en rygga:D sen när jag kom hem fick jag ryck och tvätta fönstren dammsög och dammtorka hela rummet.. stolt :) sen på kvällen så ringde tove å klara och sa att dom satt utanför min väg och typ vänta på mig så då gick jag ut och va med dom nåra timmar och lekte 20 frågor haha de va roligt såklart och sen kom kakan förbi på moppen och snacka en stund sen när jag kom hem va jag hungrig och pigg så jag åt lite godis chips och glass :P låter värre än det var för jag tog bara lite av varje så det så. sen prova jag typ alla mina underkläder och rensa bort dom som är för konstiga och ja  ...

har fått reda på att vi till nästa sommar ska hyra en stuga på ornö och mamma föreslog att jag skulle ta dit kompisar! :D fett kul det skulle va.



Kommentarer
Postat av: Tove

JAAA TA DIT MIG :D haha :P asså jag vill oxå shoppa :( PUSS.

2007-08-10 @ 15:34:14
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: carro

NAJS ;D :P min mamma så oxå så , att vi skulle hyra en stuga i skagen och jag fick ta med kompoisar xD

2007-08-12 @ 14:19:42
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Anna

ta med mig till den stugan då:D

2007-08-15 @ 00:29:50
URL: http://pistaccio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0