Godnatt

Fredag:
På kvällen vid halv nio så cyklade jag Josse Klara och Tove till "Hemliga" stället. Först samlade vi grenar till en brasa sen så tände Klara den och hon fixade det galant som vanligt sen så badade vi. Om vi inte haft en brasa så hade vi eller jag iallafall frusit ihjäl. Det var så kallt och jag skrek som en gris när jag doppade mig. Josse och Tove var badkrukor. Mina muffins blev en succé och den varma chokladen värmde dödsskönt i kistan. Det var jättemysigt att sitta där på klippan invirad i en filt ock räkna stjärnor. Sällskapet gick inte att klaga på heller iallfall inte tills Viktor kom. Jag vet inte varför jag störde mig så otroligt mycket på honom. När vi gick därifrån så hade Tove det lite svårt att ta sig ner för ett berg men Klara tog ändå priset i osmidighet. Hon föll ner i ett dike med cykel och allt. Sötis. Kvällen slutade tidigt för mig som vanligt och det är jag lite purken för. Jag missade fan när bilarna i centrum brann!!! Så mycket action har inte hännt i Rönninge på länge ju.

Lördag:
Med Tove Josse Jalle och Oskar var jag och såg "Säg att du älskar mig". Den var bra trots sms-strip scenen och dom dåliga fjortisarna. Jag hade lätt börjat gråta om det inte vore för att jag hade smink. När vi kom tillbaka till kära rönninge så gick vi till folketshus där Klaras mamma hade 50-årsfest. Först så träffade vi hennes söta kusiner sen drog vi ut med klara och Lovisa till gymnasiet där patrik och dan satt på en bänk och söp med deras tungförlängare. Det var så patetiskt för så fort patrik såg att vi kom så kastade han sig över sin tjej för att bevisa att han minnsan kan hångla. Tyvärr så blev jag inte särsklit imponerad mest äcklad faktsikt. Dokusåpahångel är inget för mig. Sen gick vi tillbaka till folkets och där vi fick vi höra på skönsång och jag och Tove sjöng en liten truddelutt också. Det var så sjukt kul. Åh dom sjöng den där Hajen låten! Jag måste ha texten till den. Sen gick vi ut till Patrik och Dan. Patrik betedde sig som ett respektlöst svin men dan var inte så mycket bättre han. Jag önskar att någon kunde ta ner Patrik till jorden igen och sen knugga hans feta kinder i asfalten. Näh så arg är jag inte på honom men igår var jag. Sen pallade jag inte med honom någe mer så då gick vi tjejer in och dansade afrikansk dans med mera. Det var jättekul! Lovisa sjöng också och hon hade så coolt bra röst. Det var en lyckad kväll.

Söndag:
Idag har jag köpt kläder till Farfars begravning. Annars har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på Regina Spektor. http://www.youtube.com/watch?v=9pKujuTgtL0&mode=related&search=
Jag har redan tvingat några att se den videon men ni övriga gå in på den sidan!!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Tove

vilket långt inlägg :D Ja håller med om allt du skrev om Patrik orkar inte rabbla upp allt igen =P Pussloveu!

2006-09-18 @ 15:22:56
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Carro

Fett kul helg :D .. yaah jag är hemma nästa helg :D wiie ska även festa för mej själv på torsdag :D thaha Pusss love you so much

2006-09-18 @ 19:38:22
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: eva

du verkar haft en rolig helg =)å dina muffins såg riktigt smarriga ut.. å vet du nästa vecka e de kanelbullens dag! :P saknar dej
kramen på damen

2006-09-21 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0