Daydream

Asså jag börjar tröttna på att min skola är så flummig alla lärare är så otydliga suck. Kommer nog inte tröttna på människorna på ett tag dock. Patte är så rolig idag när det var elevkår så spillde hon te över sig och alla hennes papper. Stackarn lille klumpeduns. Sen på elev rådet så hade vi lite roligt åt fernando som äcklade sig. Han har fler skruvar än en lösa. Knäpp svenska. Igår så var jag i stan med Linnea och vi hade trevligt hehe men nu vet hon att jag är knäpp, hon var den första som kom på mig. patte har i och för sig sagt att jag varit knäpp ett bra tag men då har jag inte ens gjort störda saker när jag vart med henne. 
Nu måste jag göra franska läxan och diska:( så tråkigt
Fred ut till alla som läser detta!

Kommentarer
Postat av: Carro

oohnoow lollo !! :P snart kommer alla andra få reda på att du är lite crazy .. Pusss och lovee

2006-09-08 @ 15:57:50
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Klara

fred till dig me flummis, eller som prästen säger:gå i frid mitt barn =P

2006-09-08 @ 18:12:57
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0