bla bla

På första lektionen så hade vi projekt arbete och det går inge bra för vår grupp. Men men det ordnar sig kanske. Sen efter det hade jag franska prov det gick ganska bra men jag tycker det var fett svårt och nu har vi ändå bara repetion jaja..sen hade vi matte och jag gjorde i princip inget vänta vi hade svenska nån gång också minns inte när dock jag kom på att jag borde plugga som fan egentligen fan då.. fast jag har allt på datorn så jag kan iaf inte...så skönt då.
  Igår var jag sjukt arg på pappa den mansgrisen men nu minns jag knappt varför ..



Kommentarer
Postat av: carro

haha x) du och din far är någ ganska lika tror jag :P haha kanske inte som en mansgris men i betende lr nått ^^ vad vet jag , är ju bara beteare ^^

2006-09-26 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0