Hanna från Arlöv


Hanna från Arlöv, hej
jag lärde mycket av dej
du sa som det var
och det kändes så bra
så nu kan jag göra nånting själv
göra nått själv.

Jag är gla'
men men det borde jag inte va


Vi jobba tillsammans i tvätten
Hanna var kommunist
en tant på femti år
kan väl inte va kommunist, va?
Hon var så förbannad på värmen
och på chefen som sa
att dom inte hade råd med fläktar
"Kyss mej där bak", sa Hanna



Summer love set the mood prelude   
jag har lärt mig sjunga girl på rätt ställe 
 
Hittills har mitt inägg varit meningslöst kommer dock inte på nått sätt att ändra på det...
Hoppas iaf att Klara får det trevligt på dejten hihi
Jag var duktig idag och var ute och sprang 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

jag borde också börja springa^^^helt seriöst..=/

2006-10-30 @ 21:57:17
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

haha fan vad nice (: själv åt jag på donken två dgr i rad :D Pusspuss

2006-10-31 @ 16:25:11
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0