Shape of my heart

Jag tror att jag har dödat Herman*! det är så lågt batteri så det går inte att ladda:S stackare hoppas att han repar sig.
Idag vaknade jag vid 11 och det var sjukt tyst i huset sen när jag gick ner kom jag på att mamma pappa och john var i borlänge för att hämta nya bilen och att carro är i gbg. Så jag njöt av att ha tvn och badrummet i fred och sedan bar det av till södertälje med tove! Vi bestämmde att vi skulle klippa håret kort båda två igår så vi gick in i första bästa frisörsalong och fick tid. Först klippte jag mig och det var jätte läskigt och jag kunde inte hålla mig för skratt för det blev så fult haha men efter att jag sagt att jag ville ha det lite kortare där bak så blev det okej. Jag har 5 cm kort hår där bak! ascoolt. fast där framme är det längre och väldigt fluffligt. Sen klippte tove sig och det blev jättefint men jag blev besviken för hon klippte sig inte så kort som jag trodde att hon skulle göra men det vart iaf väldigt uppklippt. Sen gick vi till HM och jag köpte massa onödiga grejer men det var kul och tove köpte en god luktande gegga till håret, juste vax. Sen köpte jag massa krämer för 230 kronor :D men jag hade presentkort så det var därför. Sen käkade vi på donken som vanligt och sen åkte vi hem och alltsammans var mkt trevligt. 

Nu är jag ensam hemma och lyssnar på belle och sebastian och jag ska städa lite snart. Tror att jag ska se en film sen nu när jag är ensam. Hatar att bli störd när man kollar film. Det finns fan inget mer irriterande iaf när man ser en bra film. 

Igår såg vi på Idol hemma hos Tove och det var mysigt men jag blev lite rädd för man träffar alla så sällan nu för tiden. Det är sorgligt. Asså Markus är verkligen en ögonorgasm XD

Jag saknar mitt hår! det är så skönt att ha nått att gömma sig i. Jajja done is done. 
hejdå älskar er!

"You ain't ugly, you can kiss me if you like"

Kommentarer
Postat av: Tove

Det va fett trevligt :D jag e oxå besviken på mig själv för att jag inte gjorde kortare :'( gaah ångrar mig skitmkt!! FUUUUCK haha. men men, får väl klippa mig igen nån gång men de blir så dyrt ju ^^ aja, puss&kram älskar dig!

2006-11-11 @ 17:46:23
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Lollo

Men asså du passar så bra i ditt hår men man vet ju inte hur du skulle passa i ort förrns du gjort det och den kanske skulle blitt snyggare men kanske inte...

2006-11-11 @ 17:51:39
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Linnea

wooah coolt :D Ska bli kul att se imorrn ;)

2006-11-12 @ 14:48:36
URL: http://hellokitten.blogg.se/
Postat av: carro

thihi jag längtar tills jag får se det :P du får ta kort och skicka hahah x)
Puss pusssss

2006-11-12 @ 17:25:11
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0