Don't worry

I lördags skulle jag träffat kompisar på kvällen men jag blev lurad att sitta barnvakt för mina kusiner Esther och Herman som är ca4 och 2 hehe iaf så trodde jag att jag och carro bara skulle sitta tills 10 så att jag skulle hinna träffa mina vänner men sen när vi kommer dit så berättar dom att dom kommer hem kl 1 så där sprack det. Jag tjänade iaf 300 kronor på att vakta dom små änglarna så det var ju rätt schysst :)
I söndags segade jag och läste en del plus att jag tränade. Det var typ allt.
Idag så var det ärtt kul i skolan men lektionerna var sega..det var kul när vi stirrade ut Ali och jag förutsedda att han skulle hoppa ut genom fönstret coh så gör han nästan det! jag borde bli en sån här.
sarah kommer alltid på sånna där roliga lekar eller vad man ska kalla det. Hon är en väldigt påhittig tös.
Sen var det roligt när villes flickvän daska till han på rumpan efter att hon sagt "Don't forget your secret person" på knagglig engelska...
 tack och hej ...

Kommentarer
Postat av: Tove

Ooh vad duktig du var som tränade ;) Berättade du för din kompis om gymnaisemässan? haha. Saknar dig bejbi, pusspuss(L)

2006-11-20 @ 21:59:38
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Sarah

haha, roliga lekar? hm, jag vet inte det.. nu är jag i alla fall på humör att hoppa över matteprovet :|

2006-11-21 @ 10:15:22
URL: http://artbox.blogg.se
Postat av: Klara

Jag älskar att stirra ut folk =D fast jag brukr inte kunna hålla mig för skratt tyvärr ^^puss söt (L)

2006-11-21 @ 21:29:21
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0