Söndag

Min lille bror sitter och kollar på Disney chanel där nere och jag jag hör teven upp hit så jag måste bara citera:  Snubbe med basröst (svarte petter ifall nån vet vem han är) säger till typ knattarna : "Nu ska vi ha lite kul med er småpojkar!!" Eftersom jag är aptrött så tyckte jag det där var svinkul.. nu är jag höm varghungrig ..det blir grillad körv om ett tag. 
Jag sov en liten stund alldeles nyss för jag var så jävla trött efter mitt "jobb". Min syrra jobbar som simlärare och mitt jobb bestod i att att kryssa för alla elver som kom dit. Så jag satt på en stol i fyra timmar och gjorde det och inte kunde jag lyssna på musik heller för det skulle vara ohövligt..
Morgonen började skit dåligt också..Pappa hade sagt kvällen innan att jag inte skulle orka upp på morgonen bara för att jag var ute så "sent" så bara därför ville jag mot bevisa honom och min syrra så jag gick upp halv sju!  Så sitter jag och äter fruksot ensam och undrar varför inte carro kommer upp för vi skulle ju ta 08.18 tåget  men sen när jag väcker henne så säger hon att pappa ska skjussa oss.  Så jag hade inte behövt gått upp förräns kl åtta! Fy fan va sur jag blev!!  Dom berättar aldrig nånting för mig!   Ajja sen när vi kommer till badstället så får vi först inte upp dörren... asså nyckeln var hur trög som hellst att vrida om så vi blev tvungna att ringa pappa så fick han komma och fixa biffen som vanligt.. sen när vi väl kommer in i lokalen så går larmet!  Va fan! Men allt ordnar sig till slut..fast jag trodde min syrra skulle få ett nervöst sammanbrott ett tag. Stackarn håller fortfarande på och ältar skiten... Hon liksom jag har svårt att släppa saker.. 
Sen när vi gick hem från badhuset så träffade jag Eva! Fast vi stannade bara lite flyktigt och pratde men ajja. Hon såg så sommrig ut! 
Asså skit jag mår dåligt..har inte ätit nått och inte sovit så bra heller och så har jag huvudvärk.. ahha jag har nog vätskebrist..får väl gå och dricka då..
Ah nu känns det bättre..
Igår var det trevligt. Tove Klara Josse Carro Eva och jag spelade Kubb! Det låter pensionärs aktigt och oskyldigt men alla tog det på blodigaste allvar så det blev värsta lynch stämningen :D fan va kul det var.. fast lite skrämmande för jag trodde tove skulle kasta pinnen i huvvet på mig... Åh gud vad irreterad jag blev på klara den besserwissen... "vi skulle inte kunna slå varandra med kungen för det finns ju bara en" eller vad du nu sa..liknade Dan gjorde du iaf...hatar när folk märker ord..hihi.. måste bara citera babylon sjukan som vi såg igår dels var det kul när nån sa "du är så ful så du får inte följa med" sen så citerar jag när maja säger fuck you på sitt töntiga sätt :D 
Hejdå allahopa!





Kommentarer
Postat av: Tove

haha, det var roligt å läsa ditt inlägg ;D Babylonsjukan var fan rolig jag måste se den igen :P å lära mig lite citat dom sa så många roliga saker x)Vilket badhus va de? eftersom du mötte Eva där? :P Snart ska vi träna. Fyfan vad jag inte orkar egentligen :/ men men.. man får tänka hur skönt det blir efter. Nu ska jag grilla! Puss på dig fina tjej ;)

2006-05-07 @ 17:37:38
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: carrooo

Hahah x) Jag vill spela mer kubb det var ju skit kul ju :P

2006-05-07 @ 22:19:40
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0