Love is hell

Igår så var jag först med Martina sen kom tove och då stack vi till krysset efter att vi först gått ner till konsum,men den jävla bankomaten var stängd så du fick vi gå till salem. Sen när vi köpt colan så satt vi på en bänk eller så gick vi ner till konsum:/
 ajja  vi bestämde oss för att tälta iaf men när martina skulle åka och hämta mina grejor och lite annat så hittade hon sebbe och nille i stället. Så dom hängde och så åkte jag tove klara dan och patrik och tälta i stället :) Det var mysigt vid lägerelden:P hoppas jag inte sa alltför störda saker..jag var rätt konstig jajja..det var rätt onödigt med tält nästan för vi sov ändå inte så mycket men men..sen imorse så fick vi ju packa ner tältet och konka hem på alltihopa. Det var fett jobbigt och jag har fortfarande ont i axeln...(:
 sen så när vi var hemma hos tove så åt vi frukost!mmm..shitt vilket bra morgonhumör toves pappa har! Han blev glad av att vi kom och väckte honom genom att ringa på dörren kl 7 på en söndag! Det kanske är för att han tränar så mycket som han är så glad..min pappa borde träna mer..:P Sen efter att klara gått hem så kollade jag och tove på Kalle och choklad fabriken.. fast jag sov och tove gick tydligen ner och prata med hennes brorsa:P 
sen så åkte jag med familjen till berga naturbruksgymnasium och kollade på djur. Det var rätt kul typ..kultingarna och kalvarna var jättesöta...så sträva tungor och söta trynen/mulor..synd bara att inga djur gillar mig...orkar inte skriva mer 
 
hejdå


Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha,jo, min pappa är lite skum x) Sydn det där med djuren men jag gillar dig å jag är nästan ett djur XD ..försökte tjata på pappa om att dom kunde dra nånstans.. han ba: men vi kommer vara inne i vårt sovrum med öronproppar å vi lovar att inte gå ner så länge ni är där! jag ba: men ååh, kan ni inte åka iväg?? han ba: ne, vi har ju ingenstans att åka.. :/ aja.. Carro skulle fråga sin päron iaf. Puss älskar dig

2006-05-29 @ 13:13:19
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0