Come What May

Sitter och lyssnar på Chamma Chamma som är en indisk sång. Den var med i Moulin Rouge som jag nyss såg på med carro. Sen hon gick hem har jag lyssnat på soundtracket och nu laddar jag ner en massa låtar från filmen.  Det har varit en bra dag..det var kul att gå upp till bibblan med carro och träffa mina bibliotikariekompisar :P sen så hoppade vi lite i vattenpölar också:D 
I skolan så var det kul vi hade gympa men roligast var nog att få teckningarna som man gjorde när man var typ 4 år...hihi min gubbe som jag hade ritat hade snopp..alla andra hade ritat söta små gubbar:P men sen så var jag ett dampbarn när jag var liten. Jag har min lågstadielärare Elisabeth att tacka för att jag är "normal" nu. Jag ska göra som tove föreslog och rama in min bild för fan!
Det var roligt idag också när adam fråga oskar om han skulle sälja sin familj för pengar och oskar svara 
"Mäh det där är ju en kuggfråga!" hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0