Rubrik

 För cirka en månad sen så skaffade vi, min familj och jag, viasat. Så nu har vi inte femman längre vilket jag tycker är synd för där går Vänner med mm. Så jag satt och klagade över att vi bara har skitkanaler nu för tiden och då säger mamma:. Vi har ju fortfarande kvar femman på Johns teve ju!  Men det är det ingen som sagt till mig! Jag känner mig så lurad. Va fan.  

Min brorsa sitter och säger " Åh jag har fjärtat mycket. Riktigt ordentligt dessutom. På ett sätt stinker det men samtidigt blir det varmt" hoho om han visste att jag skriver det på min blogg skulle han döda mig...han är så blyg, den pojken.

Jag hoppade från femman på sydpoolen. Jag var inte rädd då men nu börjar jag bli rädd...  lite konstigt kanske.  Asså ärligt, har fan svårt att andas!  Måste lugna ner mig...andas ut, andas in..

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, din brorsa e lite rolig han ^^

2006-03-31 @ 17:18:44
Postat av: carro

Hahah FISER !! :O haha kul brisa ju skulle gärna byta ut honom mot min syrra ju..han och jag värka lika ju HAHA xD

2006-03-31 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0