Flutter

Just nu sitter jag och lyssnar på lite gammal musik. Håller på att ladda ner vesionen av stairway to heaven som är baklänges.  Fast jag hör fan inga satanistiska meddelanden . Vad besviken jag blir. Gud vad knäpp jag känner mig Hehe...fast lite hör man nog ändå eller kanske inte.

 Har just tatuerat mig. Melman blev det. Riktigt fult men watte heck.
 
Jag längtar till imorgon för då har vi gympa!  Idag hade jag både redovisning och franska prov. Det gick ganska bra på båda sakerna så det känns bra nu att ha blivit av med dem två sakerna.

Jag glömde nycklarna  i skolan idag igen! Så mamma fick skjutsa mig och när vi ändå var ute och körde så tvingade jag mamma att skjutsa mig till konsum så att jag kunde stilla mitt sockerberoende.
  Det blev lite konstigt med styckeindelningen men skit samma. 
 
Jag vill ut och cykla
Vinden i håret
Utan att veta vart jag är på väg
Stigar i skogen










Kommentarer
Postat av: Klara

åhh,jag vill oxå cyckla,jag älskar backen ner mot "båtbryggan";D

2006-03-21 @ 20:34:07
Postat av: Tove

haha IGEN? :P Jag ska oxå tatuera mig snart :D vet inte om jag ska ta Marty eller Melman 8-) Får se.. jag vill oxå cykla! Guud vad mysigt. Å jag längtar som fan tills vi ska övernatta vid "det hemliga stället" haha ;D

2006-03-21 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0