Breathe

Nu är jag slut. Jag har åkt snowboard idag och jag hade ingen aning att det var så jobbigt höh. Mina händer skakar och mitt ena knä har svulnat upp :P men det gör inget. Det var värt smärtan.  Det är knappt så att jag kan skriva det här för min händer. Det var bara jag och tove som åkte fast vi från början skulle haft med oss Carro och Patrik, men Carro var sjuk och Patrik pallde inte. hehe Jag ringde honom tjugo över elva och väckte honom. Han brölade mest till svar. Jag måste göra om det någon gång haha. Jag fattar inte hur man kan ligga och sova till två på dagen!! Helt otroligt.  nu orkar jag inte skriva mer 

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej gumsfjums.. Vän me pärona än? hoppas dom inte blev för sura! Det var ändå inte så kul hos Dan om det e till nån tröst.. jag låg å sov xD haha. Älskar dig pusshej

2006-03-02 @ 22:10:42
Postat av: Anonym

vad är det me dig? Du har inte skrivit på 4 dagar ..

2006-03-05 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0