Nakenfis

Nakenfis

Jag vet inte om det syns men hon har just blivit klippt så hon är lite naken nu. Hon får allid dåligt självförtroende när hon är det, stackarn. Men jag tror hon gillar det också för hon blir alltid lite piggare i kroppen utan allt hår.  Jag var iaf nyss ute och gick med henne.

Igår så blev det ingen efterrätt:P så jag gick till adam och träffade alla där. Jag gick in utan att bli insläppt och det var lite roligt. Jag fick väsrta chocken också när jag kom in dit! Typ hur många som helst satt i hans soffa eller ja alla fick inte plats så vissa satt på golvet. Först såg vi på CSI och det var rätt intressant men jag tycker att det är lite töntig musik och fula kameravinklar i det programmet :P Sen så slogs jag lite med
Martina som vanligt:P och så lekte jag hund med Adam...Jag kände mig väldigt obekväm i den rollen..pinsamt att krypa runt där... Men det roligaste var när vi snackade med martinas kompisar på msn och larvade oss med dom. Samuel och Adam har fett sköna humorn!  Samuel är snuskig som fan. Hoppas han inte blev sur när jag var "elak" mot han.. jag är elak så ofta så jag minns inte riktigt vad jag sa men jag menade det inte! Jag menar nästan inget jag säger som är elakt. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig men då kom jag på att Tove sagt att hon skulle sitta framför datorn hela natten så då smög jag upp och pratade lite med henne. Det är jobbigt att skriva tyst på datan. Man måste skriva så långsamt.
Igår kväll hade varit väldigt lyckad om det inte vore för en sak.
Idag gick jag upp vid tio för jag skulle möta Tove vid skolan vid tolv. Där hämtade vi en bok som hon glömt och utförde några andra ärenden:D Carro hängde med. Sen så har jag varit hemma idag och ringt till sommarjobbet, diskat och som sagt gått ut med vippan. 



Brustet rep kan knytas ihop men knuten sitter kvar. Forgive but not forget.



Kommentarer
Postat av: Tove

aaawh, Vippan är så himla söt ;D Hon ser ut som en fotomodell när örat (som skulle vart håret på en människa) är så där:P haha. Ses senare plutten :P

2006-06-20 @ 16:18:13
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0