Listor

Har inte skrivit här på så länge för jag fick internet förbud på lördan tror jag men sen så visade det sig att jag bara inte fick vara inne på msn. Men ajja idag har jag varit i s-tälje med mamma och det var rätt kul typ..hände inte så mkt sen nu på kvällen så har jag badat med Tove. Det var trevligt och rätt så "chill" eller nått... Imorgon ska jag jag se på lotta på bråkmakargatan och föräldra fällan med henne sen så ska vi köpa saker till tältningen. Nu ska jag skriva en inköpslista till imorrn för jag älskar listor. Hoppas att jag en dag blir så pass störd att jag skriver listor över listor jag behöver skriva.

Till Tältningen!!!:
 
Kött! Är så trött på korv. korv kan ta sig. Ska köpa färdig marinerat så at det smakar mkt.
Potatis sallad måste man ha till det.  
Champinjoner är gott att grilla sen kanske jag köper lite
Paprika
tror fan jag ska köpa coctailtomater med. Älskar fan grillade grönsaker men det känns lite stört att ta med sig alltför mycket mat men ajja kan beöva tröst äta lite för det är synd om mig.. :P
Får inte glömma grillpinnar 
En gångsgrillar hade vi tydligen många så du behöver inte köpa nån tove.
vet inte om jag ska köpa marshmellows det var visserligen gott men palla jag köper nog
Jordgubbar istället
 sen kanske jag ska ha med nått att äta till frukost.

Det där var matlistan här kommer utrustningslistan:
Sovsäck 
Underlag/underlägg? jaja nått man sover på.
Myggmedel 
handuk 
bikini
filtar! Älskar filtar
tandborste
ficklampa 
kamera kanske men då måste jag ta familjens och jag vet inte om jag klarar av ett så stort ansvar.
mobilen kommer jag säkert att glömma så jag skriver upp den
kommer inte på nå mer att ta med...ni får gärna fylla ut med saker ifall ni tycker jag glömt nått..

 jaja ha det så bra allihopa


jag var bara tvungen hihi ser så gott ut  eller det var iaf den bild som såg godast ut.. 

Kommentarer
Postat av: Tove

vi ska tydligen åka ut redan vid tre så MERA MAT!! XD sen verkar det vara rätt många som inte ska övernatta utan bara va där på kvällen *-) fast jag vet inte ..vi ses imorn gumman! Pussar

2006-06-30 @ 02:11:17
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Andreas

hehe,ha en fin sommar du me!

tror jag såg dig vi fiket idag, jag kom på syrrans moppe, skulle köpa ut ett paket med grip till brädan, finns bilder på min blogg :P

hare.. :D

2006-06-30 @ 17:18:02
URL: http://finnemang.blogg.se
Postat av: Carro

Skriv mera då !!! :P

2006-07-07 @ 10:56:54
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0