Huga

Imorse så vaknade jag tidigt. Redan vid tio!  Så då gick jag ner och pissa och på toan hitta jag min mp3 så jag lyssnade på sommartider! Värsta bra sättet att börja dagen på. Snart ska jag hem till Tove och baka med henne och Josse så det verkar som den här dagen får en fin fortsättning också:D  

Igår så mötte jag Tove adam Carro Josse och Oskar nere vid station för vi skulle hitte på nå men dom andra ville vara inne och se på film men det ville inte jag och tove så  vi gick hem till henne och raggade upp patrik där och så stack vi till bergvik och bada.  Vi hade med oss en uppblåsbar korv typ och en krokodil! Det kändes mm sommrigt. Sen stack philip johan och oliver iväg med krokodilen till enstaön så då drog vi hem till tove och åt av julles kalasmat:) det var jävligt gott med grillade hamburgare. Det kommer jag få äta ikväll med för vi skulle fira att jag gått ut grundskolan:P hehe   sen på kvällen så träffades iaf hehe Dan patrik carro jossse martina josef tessa oskar samuel tove jag philip madde johan kalle klara viktor matte jessicorna, jag har säkert glömt någon och i sånna fall ber jag om förlåtelse... vi hängde iaf ett tag där nere i station och det var roligt men sen drog vi till fotbollsplanen och det var kul det med!:D Iaf sen så badade jag martina och tove vid bergvik och bla bla det var kul orkar inte skriva detaljer för jag måste dra hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

orka skriva alla namnen vafan :P Det var en rätt rolig dag iaf ^^ Puss på dig

2006-06-19 @ 11:50:37
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0