Grönan!

Grönan!
Idag ska jag till Grönan! Så vitt jag vet så kommer Carro Tove Adam och Oskar följa med men jag brukar inte ha så stor koll. Undrar om Tove kommer göra som hon sa och köpa lotter för nästan alla pengar? Troligen inte man måste ju ha pengar till spökhuset och sockervadd. Igår var jag då på Råsunda och det var rätt kul. Blev lite besviken men jag hade nog lite höga förväntingar. Man fick iallafall en gratis korv och liten Mer. Tur att Tove följde med annars hade det nog inte blivit så roligt.

 Nu lyssnar jag på Fuzzy med Incredible Moses Leroy. Den får  mig att tänka på sockervadd. Vad heter sockervadd på engelska? 
 
Ni får ha det så bra allihopa<3 till alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Carro

asså jag vinner aldrig på att spela :P men man brukar ju säga otur i spel tur i kärlek ;) jahaop adam måste faan följa med annar blire inge kul ..Puss älskling

2006-06-21 @ 11:37:16
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Tove

haha, nej jag ska faktiskt försöka att spara på pengarna. Kanske bara spela en gång på nånting man vinner tröstpris på x) ses snart. Pussar

2006-06-21 @ 12:59:02
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Daniel Bladini

Fan! Letade också efter vad de heter på engelska. Denna sidan kom upp när man googlade nämligen. Efter mycket om och men fick jag reda på att de heter sukkarvaide, eller cotton candy. Vraka och välj.

2007-04-30 @ 15:01:56
Postat av: Smulan

Cotton candy, eller candy floss går också bra. Skönt att denna bloggpost blivit ett lexikon över sockervadd :)

2008-01-29 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0